Friday, March 14, 2008

Ρουφιάνα ΔΕΗ!

Αγαπητόν μου ημερολόγιον,

Σίμερης, ο δισέγγονος μου ο Σπυρούκος, ο κουνιστός κε ντροπήν της οικογενείας, με έφερεν επιτέλους τον υπολογιστήν. Αν μου τολεγες ποτές πος θα πάθενα στερητικό σύνδρομον από τούτο το διαολόπραμαν, θα σε εκορόηδευα κε θα σε αποκαλούσα ζαβόν! Κι όμος αγαπητόν μου ημερολόγιον. Με έλιψεν τούτο το διαλόπραμαν κε τα κουμπάκια που έκαναν κλικικλίκι.

Αυφτη η δεητζίδες τα φτένε όλα, που με της ριμαδες, της αναθεματισμένες τους διακοπες, μας εκάψανε το μισό σπίτι. Ο υπολογιστής κάηκε στην πρότη διακοπή. Όταν ήλθεν το ρέβμα, έκανε ένα δινατό τσαφ! Κε εβρομισε το σπίτι. Ο Σπυρούκος μου ούρλιαζε κε έβριζε. Τον μάλοσα γιατί έβρισε κε την Παναγίτσα, αλαφτός μετα έβρισε κε μενα. Να μη στα ποληλεο αγαπητό μου ημερολόγιον, αρπαχτήκαμε πολή άσχιμα εκίνη την ημέρα. Δεν μιλίομασταν για διο μέρες.

Μετά κάηκε κε το μοτορι τους ψυγίου κε το πηγαμε στον μάστορα. 120 ευρό μας πήρε ο κλέφτης για να το φτίακη. Δεν ήχαμε τοσα λεφτά κε ρώτησα τον Σπυρούκο τι θα καμομεν; Αυφτος με ήπεν με, να μην φοβούμε κε πος τα τα έβρη αφτός τα λεφτά. Πραγματι, ψεματα δε με ήπεν. Πλήροσε κε φέραν το ψυγείο. Αλα εγώ το εχω εκτός πρίζας, μέχρι να τελιόκουν η απεργίες τον μασκαράδον της ΔΕΗ. Να μου ξανακαη το μοτορι;! Απαπαπα! Με κονσερβες την βγάζουμε κε ψωμί. Ο Σπυρούκος με λέη πως αφτό ήνε ιστερικιά αντιδραση, αλα εγω του λέο πος αν θελη να ξαπαπληροση αυφτος το ψυγιο, δεν εχω κανενα προβλημα. Εκη σφίχτικε ο κώλος του κε δε μιλισε.

Αγαπητο μου ημερολόγιον, τι κακο κι αφτό. Με της διακοπες στο ρέβμα έχω χάση πόσα επισόδια από της αγαπημένες μου σηρές. Χάνο κε την Τατιάνα! Αν ήνε δυνατόν! Μα δε μας σκέφτοντε κι εμας της γριες; Δεν φτάνη που μας έχουν με τη σίνταξη της πείνας, μας κόβουν κε την τηεόραση; Εμης πως θα ζήσουμε; Ε;

Να σου πώ καλό μου ημερολόγιο κε για τα νεα της φίλενάδας μου της Σουμέλας κε για την νύφη της που γκαστρόφκε στα 55! Ήνε έγκια μαρή! Το τεστ ηνε λεη θετικο, κε της ο ηπε ο γιατρός. Της ήπε να το ρίξη γιατί λέη ήνε επικύνδηνο στην ηλικία της να το κρατιση, μα αφτη ήπε πως σαν ήνε θελιμα Κυρίου, αφτη θα το κρατήση. Ημαρτον Θεέ μου! Εσή ξέρης κε δεν θα σαντιμιλίσο. Ένα θα σε πω μοναχά καλό μου ημερολόγιο, ο μεγάλος της ο γιος, ήνε 32 χρονόν με δυο αγόρια στο δημοτικό! Κε θαποχτιση αδερφάκη! Ο θειος τον παιδίον θα ηνε μιρκότερος τους. Πιός θα χαντζηλικόνι πιόν; Άιντε να το δούμε κι αφτό.

Α! Της περασμένες, ήδα κε την Βεφα στην τηλεόραση. Βρε λεω. Ζή αφτή; Δοκίμασα να καμω μερικές από της συνταγές της κε δεν τρογόντουσαν. Που να την βρω εγω κυρά μου την γαρίδα με την σήνταξη που πέρνο. Κε να την γεμίσο στο μοσχάρι! Θαλασινό με κρεατικό μορη τρελή;! Έβαλα κι από πανο την μπεσαμελ κι εγινε βόμβα! Ο Σπυρούκος ακόμη με βρίζη όποτε το θυμούτε κε μου λεη να μαγιρευο όπως ξέρο εγώ κε να μην κανο τα χαζα που διχνη η τηλεοραση.

Παναγία μου! Ηπα το φαή κε έχω τους γήγαντες στον φούρνο! Σε αφίνο καλό μου ημερολόγιο! Θα τα πουμε άλη φορά. ΄’Όβερ!

3 comments:

Strahd said...

Καλά τα λες κυρά Κατίνα. Αυτή η ΔΕΗ μας έχει καταστρέψει. Τις προάλλες παραλίγο να μείνω στο ασανσέρ. Στο τσακ πρόλαβα και βγήκα. Εκείνη την ώρα έκλεισε το ρεύμα. Ευτυχώς δεν μας έχει κάψει κανένα υπολογιστή.

Πάντως χάρηκα που έμαθα ότι είσαι καλά. Σκιάχτηκα λίγο. Και να κάνεις περισσότερες αναρτήσεις :)

Mirela said...

Eυτυχώς που είσαι καλά Κυρα-Κατίνα μου!!!
Να γράφεις πιο συχνα στο ημερολογιακι σου, ε?
Αλλιώς μας βλέπω να ανησυχούμε κάθε τρεις και λίγο μην γλύστρησες στη μπανιέρα και έπαθες κακό...!!!

Mirela said...

Κυρά-Κατίνα?!?!

Που χάθηκες?

Ελπίζω να έπαθε πάλι το πισι κάτι κι όχι εσύ η ίδια...!