Tuesday, March 4, 2008

Διάφορα...


Αγαπητόν μου ημερολόγιον,

Με μεγάλη μου χαρά βλέπο παιδιά να βρίσκουν το ημερολόγιο μου κε να μαπαντούνε με ενθαρηντικα κε καλά λόγια. Από καρδιάς τα εφχαριστω πολή για τα καλά τους λόγια. Αγαπητό μου ημερολόγιο. Τι πράγματα ηνε αφτα που συμβαινουνε στον κόσμο. Εψες έκατσα κε ηδα τυχεα μια εκπομπή με τον Χατζινικολλάου (καλό παιδι κε όμορφο. Αφτός ήνε έλληνας βρε) κε μιλαγανε γιαφτους τους αχριους τους βουλγαρους που θε να μας παρουν την Θεσσαλονική. Βρε ποτε δε θα την παραρετε. Αφτα τα σκοπια πολη κακο θα μας κάνουνε τελικα. Θυμαμε ημουν κι εγω στην σαλονικη όταν γινοντουσα τα μεγαλα συλαλητιρια μαζι με τον αημνιστο Χριστόδουλο. Ελαφρί το χόμα που τον σκεπάζη. Βεβεα, τοτε ήμανε νια, μα τωρα γερασα κε δε με βαστανε για πολη τα ποδια μου. Άντε μέχρι την λαηκη να παω να παρο κανα λαχανικο.

Λαχανικο ηπα τόρα κε θημηθικα. Χριστέ μου! Τι κλεψιμο κε κακο ηνε αφτο. Απλησιαστα τατιμα. Βρε! Τεσερις κι ογδοντα η ντοματες; Εναμισι ευρο το αγγουρι (μεγαλο μικρό, όλα στο ιδιό τσουβάλι;) Αχου... Ο Σπυρούκος μ είναι διπλα κε γελάει με τα αγγουρια. Άτιμο παιδι. Ολο εκή νε το μυαλο του. Θέε μου σχορα το. Τι ελεγα; Δε θημαμε.

Α νε! Ηρθε η σηνταξη σημερα. Δεν ξερο γιατι αλα μας την καθιστερισαν τρις μερες η κεραταδες. Που κακο χρόνο νάχουνε. Η κλέφτες η πολιτική. Βρε! Εκατό χρόνια ήμε σαυτο τον κόσμο, τίμιο πολιτικο δεν σηνάντισα. Ο Βενιζέλος εξερίτε. Αλα ισως γιατι δεν ήταν έλληνας. Τότες η κρήτη δεν ήταν ακόμη ελληνική, μετα έγινε. Ήταν Κρήτας διλαδης.

Α! Ο Σπυρούκος ο δισέγγονος μου ηνε πολη χαρουμενος, γιατι λέη θα ψιφισουνε νομο που θα καταργη τον γάμο! Ιησού Χριστέ κε Παναγιά! Τι πράγματα ηνε τούτα; Θα πηγένη λεη η νιφη με τον γαμπρο, μία υπογραφή θα βαζουνε κε θα νε παντρεμενη. Κε άμα βαρεθουνε, βάζουνε άλη μια υπογραφη κε ηνε χορισμενη. Τι πραγματα του σατανα ηνε αφτα Θεέ μου. Δεν τα καλααβενο. Κε μετά λεη, θα ηνε το ιδιο κε για αντρες με ανδρες κε γηνεκες με γηνεκες. Θα μας κάψει ο Θεός Παναγία μου!

Αχ καλό μου ημερολόγιο. Πήγε ενεα παρα. Θα διαβασω λίγο το μαρικλερ μεχρι ναρχιση ο Λαζοπουλος πουνε καλο παλικαρι κε τα λεη χημα κε σταρατα. Παναγιά μου φιλαγέ το από τους κακους ανθρώπους που όλο το βριζουνε το παιδι.

Άντε, οβερ (ο Σπυρουκος λεη να βάλο πιο συγχρονη υπογραφη τελους γιατι λέη ηνε πιο ιν).

8 comments:

Mirela said...

Γεια σου κυρα-Κατίνα μου!

Πράγματι η τιμή των λαχανικων στη λαική έχει φτάσει στα ύψη! Τι θα κανουμε εμείς οι τίμιες γυναικες, μου λες?

Εσένα σε χαρτζηλικώνει ο δισεγγονός σου και ψωνίζεις? Το παιδί τι δουλειά κάνει? Τα βγάζετε πέρα δηλαδή ή θα πρέπει να βρει πλούσιο γκόμενο για να διευκολύνει τη ζωή σου?

Strahd said...

Καλημέρα κ. Κατίνα. Πως είσαι σήμερα; Να σου απαντήσω πρώτα απ' όλα στην προηγούμενη ερώτηση σου, τιούτος είμαι κι εγώ.... Ελπίζω να μη σε στεναχώρησα...

Όσο αφορά τις ντομάτες, αφήστε τα. Ακρίβια πολύ. Και οι ντομάτες καλά είναι. Που να δείτε τα αγγουράκια... Πως θα φτιάξω σαλάτα μου λες;

Ελπίζω να σε προσέχει τουλάχιστον ο Σπυρούκος σου. Φιλιά πολλά και τα λέμε πάλι ξανά.

Κυρά Κατίνα said...

Καλόν μου κορίτσι Mirela,

Το ξέρο το προβλημα παιδί μου. Απλησιαστη εχη γηνη η λαικη. Εγώ όποτε παο έχω κε το χαπι της πιεσης μαζί μου κε το πέρνο πρίν μπο κε δω της τιμες. Η τιμιες γυνεκες σαν κε σενα πρεπη να βρουνε καλους κε τιμιους άντρες να βγαζουν χρήματα κε να σηντιρουνε τα σπιτικα τους. Ετσι πρεπη, ετσι ηνε το σοστο.

Αχ νε το παλικαρι μ. Με δινη χρηματα το παιδι κε ψωνιζο τα απαρετητα. Θεός να το φοτίση μονάχα μια μέρα να παρη τον ίσιο δρομο. Θεός να το φιλάη.

Κυρά Κατίνα said...

Ομορφολεβέντι μ Strahd,

Καλά ήμε καλό μου παιδί, δόξα τον Θεό. Τιούτος ήσε κε συ του λογου σου. Αχου τι κρίμα! Όλα τα όμορφα τα παλικαρια σημερα τιουτι γινικατε; Γιατί καλό μου παίδι; Τι θαπογινουν η γυνέκες; Ποιος θα της κάνη παιδιά; Πος θα μεγαλόση το έθνος; Αχου κρίμα στης κοπελιές μου θα σε βλεπουνε στον δρομο κε θα σε λαχταρανε. Κριμα κριμα. Δεν πηράζη όμος. Καλό παιδί νασε κε ναγαπας την γιαγια σου. Ετσι πρεπη, ετσι ηνε το σοστο.

Όσο για της ντομάτες! Απαπαπα! Ουτε να το σκεφτομε δεν θελο γιατί αρχιζο να ζαλιζομε κε πψαχνο τα υπογλοσσια. Όσο για τ αγγουρια. Καλο μου παιδι. Χειμόνας ήνε κε έχη κι αλες σαλατες. Τόρα ηνε εποχη για χόρτα, για λαχανο κε καροτο κε τετια. Που ήνε της εποχης πραγματα. Εκτός βεβεα βρε βρομοπαιδο αν τα θελης κι εσυ για αλα πράγματα σαν τον δικό μου τον ανεπροκοπο τον Σπυρούκο... τότε να το πληρόσης βρε! Τοσα παιδιά έχει ο κόσμος να πας κε... κε να χαρης... με τα ζαρζαβατια θε να με πας... Αι τα πήρα τόρα.

Ο καλός μου ο Σπυρούκος... Πολή με προσεχη κε τον αγαπω πολή. Παναγιά να το φιλάη κι ας ήνε τιούτος. Να τα λεμε παιδί μου, να τα λεμε. Φιλιά πολα κε να προσέχης της αρωστιες σαν το ετζ.

APSOY said...

Κι όμως...
το Αγγούρι θα λάμψει!!!

Strahd said...

Κυρά Κατίνα που χάθηκες; Ανησυχούμε...

Ελπίζω να ζεις ακόμα.

Κυρά Κατίνα said...

Καλο μου παιδί apsoy (μα τι όνομα ηνε τουτο παιδί μου; Ετσι σε βάφτισε η νονά σου;). Δεν καταλαβένο τι ενοής. Τα αγγούρια ήνε πανάκριβα παιδί μου.

Κυρά Κατίνα said...

Παιδί μου Strahd,

Δόξα τον Κύριο καλά ημε. Απλός μας ταλεπορούν με της διακοπές ρέβματος κε μας χαλάσανε το μισό σπίτι η αχρίη. Ζω παιδί μου ζω. Γιατί να μην ζω; Δόξα τον Θεό καλά κρατιέμε. Δεν βιάζομε να φίγο.