Thursday, February 28, 2008

Γιουροβύζιον 2008


Αγαπητόν μου ημερολόγιον,

Εχθές ήδα μαζί με τον Σπυρούκο τον δισεγγονό μου την γιούροβύζιον. Πολή ωρέα εκπομπή κε πολή καλό πρόγραμμα κάνανε τα δυό κορίτσια. Της αδερφές Καλουτά μου θημίσανε τ ατιμά. Πολή το χάρικα που θα στίλουμε την Καλομίρα γιατί ήνε καλό κε γλικό κορίτσι. Ο Σπυρούκος θήμοσε γιατί ήθελε τον Μαρτάκη. Μορέ ξέρω εγω καλά τι τον ήθελε τον Μαρτάκη, αλλα δεν θα μιλήσο. Δεν λέο βέβεα, καλό παιδί φένετε ο καημένος, κι έχη όμορφα μάτια. Αλλά πολή κουνιέτε κε δεν ήνε όμορφο ο άνδρας να κουνιέτε έτσι. Φησικά καμία σχέση με τους δικούς μας τους λεβεντοχορούς που χορεύανε κάποτες η άνδρες. Αχ. Πάνε εκήνα τα χρόνια.

Επήσης πολί γέλασα με τον Λαζοπουλο. Σοστά κι ωρέα τα λέη το παλικάρι. Κι αφτός ο Κούγιας! ΑΧ! Εδώ στο λεμό που κάθετε ο αλήτης. Να μην αφίνη τα παιδιά του να πάνε στην Μικονο! Γιατί;! Τι φοβάτε; Όχι να μας το πη! Μην του βγει τ’ αγοράκι του κουνιστός σαν τον Σπυρούκο μου; Δηλαδή, όπιος πάη στην Μικονο, γίνετε τιούτος;! Ήμαρτον Θεέ μου. Εμένα ο Σπυρούκος ποτέ δεν πήγε στην Μικόνο μικρός, μεγάλος πάη σινέχεια, κε από μικρό παιδί, όλο μαγόρια τον πιάναμε με κατεβασμένα τα βρακιά! Αμα ήνε να σου βγη το παιδί κουνιστό, δεν πα να βαράς τον κόλος κάτο!

Κι αφτό βρε παιδί μου με τους δημοσιογράφους που σκοτόνοντε στην τηλεόραση. Τι κακο πράγμα κιαφτό. Έτσι ήνε όμος. Αν πέση διαθφορά, έτσι γίνετε.

Κατά ταλα όλα καλά καλό μου ημερολόγιο. Σήμερα άνιξα φίλο κι έκανα τυρόπιτα για τον Σπυρόυκο μου. Τωρα την νιόθω που μιρισε όλο το σπίτι. Θα σαφισο για σημερα για να παω να δο αν εγινε μην την καψω η τρελη κε τρέχω μετα.

4 comments:

Mirela said...

Γειά σου κυρά-Κατίνα μου!

Μόλις ανακαλυψα το "ημερολογιο" σου και πολύ μου άρεσε, θα περνάω τακτικά!

Κι όσο για τον δισεγγονό σου που είναι τοιούτος, μην ανησυχείς και θα βρούμε λύση! Έχω μια φίλη, τη Σούλα, που θα στον κάνει άντρα στο πιτς φυτίλι!

Κυρά Κατίνα said...

Mirela,

Καλό μου κορίτσι, καλοσόρισες στο μπλογκ μου. Χέρομε που σάρεσε. Να πέρνας τακτικά να τα λέμε. Από πού σε καλό μου κορίτσι; Παντρεμένη, παντρεμένη;

Σευχαριστό για τα καλά του λόγια κε για τον Σπυρούκο μ’ Αλλα μην το ψάχνης. Ήνε από τους κουνιστούς τους... κατσε να θιμιθο πως το ήπε... χαρδ ροκ.. ή χαρδ κορι... κάτι τέτιο τελος πάντον. Μια φορα ο πατέρας του τον πήγε στης... κοπέλες (καταλαβένης τόρα; Ετσι δεν ήνε;) όταν ήταν 15 χρονόν, κε αφτό πίδιξε από το παράθηρο του δεφτέρου ορόφου! Μόνο τον πόδι έσπασε εφτιχός κι έγινε γρίγορα καλά. Ο γαμπρος μου βεβεα δεν την άντεξε την ντροπή κε αφτοκτόνισε διο χρόνια μετα, οδηγόντας σουρομε΄νος στην εθνική. Κρίμα γιατή άφισε την κόρη μονη κι έριμι.

Οχού... Πάλι μεπιασεν το παραμιλιτό μου κε κραταο καλο μου κορίτσι. ΣΕ φιλό καλή μου η Παναγιά μαζί σου.

Strahd said...

Κυρά Κατίνα μου, τι κάνεις; Μου πρότεινε η φιλενάδα μου, η Μιρέλα να σε διαβάσω και πραγματικά κόλλησα. Χαίρομαι που εγγονός σου σ'αγαπάει, και πως να μην συμβαίνει άλλωστε αφού είσαι τόσο αξιαγάπητη γιαγιάκα. Πάντως να ξέρεις και οι τιούτοι είναι τα καλύτερα παιδιά. :)

Φιλάκια και θα σε επισκέπτομαι συχνά.

Κυρά Κατίνα said...

Καλό μου παιδι Strahd,

Σε ευχαιστό για τα καλά σου λόγια κε καλοηρθες στο μπλογκ μου. Χερομε που με βρισκης καλη κε σημπαθιτικια. Τα λες αφτα βεβεα γιατι δε μηχες γιαγια. (εχω ριξη ξηλο εγω στον ποπο του Σπυρούκου). Αλα οπος λες βγηκε καλο παλικαρι κε μαγαπη. Ο Θεος να τοχη καλα.

Δεν ξερο να σε απαντησο για το εάν η κουνιστη ηνε καλα παιδια. Αλα ηνε καλα φανταζομε, κι αλα καλα, οπος ηνε κε με τους φισιολογικος αντρες κε γηνεκες. Παντος, αυτή που με φερνη ο Σπυρουκος, σηνηθος διχνουν καλα παιδια.

Φιλια κε σεσενα παλικαρι μου. Κε πολα πολα φιλια. (στην φοτογραφια παντος ησε κουκλος παιδι μου. Φτου φτου. Αληθια; Σε χερετε καμια κοπελια παιδι μου η ησε τoιουτος κε συ;)