Tuesday, February 12, 2008

Περί Κούγια


Αγαπητόν μου ημερολόγιον,

Σήμερης ήλθεν η φίλη μου η Σουμέλα κε ήπιαμε καφέ κε τά παμε. Η νύφης της λέη, γκαστρόφκε στα 55! Μαρή, της ήπα, 55 χρόνον γυνή κι έχη ακούμη περίδο; Κουνέλα η κάργια! 4 παιδιά έκαμε, θα κάμει κε πέμτο, τόρα στα γεράματα! Αν ήνε δυνατόν Θεέ μου; Αλά γιαφτην θα σου πω άλλη φορα.

Εχθες ήδα στην Τατιάνα την γυνέκα του Κούγια, του δικηγόρου, που λεη πολύ κακό της έκαμε. Αυτός βέβεα δεν ήνε κι ο καλήτερος. Μού λεγε χθες ο δισέγγονος μου ο Σπυρούκος, πος αυτός λέη ήνε πολί σκάρτος άνθροπος. Πος το πέζη καλος χριστανός αλα ήνε διφθαρμένος κε έχη γίνη ρεζίλη παλιά που πίδηξε λέη κάτι κάγκελα κε μια άλη φορά έκλησε την Τατιάνα στην φιλακή, μια μάνα! Για όνομα του Θεού! Εγώ του ήπα του παιδιού, να μην πιστεύη ότι κακία λέη ο κόσμος, γιατή ο κόσμος ήνε κακός κε λέη πολές κακίες.

Από την άλη, ήδα το κοριτσι που τα έλεγε στην Τατιάνα, όμορφο κορίτσι, αλα παστρικιά! Τα ξέρο εγώ αυτά της μόδας. Κε στον κερό μου αυτές τις γυνέκες που έκαναν πασαρέλα κε θέατρο κε τραγούδη, τις ξέραμε καλά τι κουμάσια ήταν. Που την πήρε κε την έκανε κυρία ο άνθροπος.

Βέβεα, τόρα ήνε μανα με παιδιά, κε κακός την τηρανάη ο Κούγιας. Δυό παιδιά βρε του κανε η γυνέκα, έναν γιό σκέτο κουκλι, λεβέντις θα γένη μέχρι απάν ότα μεγαλόση. Κι αντής να της πη ευχαριστό κε να την προσέχη, θέλη να την πετάξη από το σπίτι ο άθλιος κε να την αφίση στο δρόμο. Ασε που δεν τον πιστέο που ήπε πος τον χτίπησε η γυνέκα του. Γυνέκα μαρή σέκαμε τέτιο σημάδι; Εγώ ουτε τολμούσα να συκόσω χέρι απαν στον δικό μου. Τόρα βέβεα, αν πηγε να της πιραξη τα παιδιά, η μάνα γήνετε σκύλα κε σικόνη χέρι κε τον κάνη τον άνδρα με τα κρεμιδάκια.

Μπερδεμένη όμος είμε κε με τους δύο. Ντοπής να ήνε έτσι μαλομένη και να βγένουν στην τλεόραση και να μαλόνουνε. Δεν ήνε σοστό να τους βλέπη έτσι η κοινονία και να ρεζιλεύυοντε. Ο Θεός να τους φωτίση κε να τα βρούνε για καλό τον παιδιόν, γιατί ήνε αμαρτία να υποφέρουνε για χάρη τον γονιόν τους κε να μην μπορουν να πάνε σχολίο και στην εκλησία.

Ουφ! Τάπα κε ξεδοσα. Τόρα θα το κλίσο το μαραφέτι τουτο γιατί έχω να μαγιρέψω για τον Σπυρούρο σήμερα που θα φέρη λέη φίλους το μεσιμέρη για φαγιτό κι έχω ξεπαγόση κιμά. Με κούρασε πάλι αφτό το ταπα-ταπα όταν γράφο.

No comments: